ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1090-2013 )

ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1990-2013 )

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Η ΜΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ''ΧΑΡΑΤΣΙΑ''.


Πριν από χρόνια συζητούσα με κάποιον Νομικό για το τι μπορεί να σημαίνει στην πράξη η υπεξαίρεση.

Μου είχε αναφέρει μεταξύ άλλων , ότι αυτό το αδίκημα θεωρείται βαρύτερο ,από την κλοπή. Μερικές φορές ακόμα και από τη ληστεία. Γιατί στην υπεξαίρεση ενυπάρχει δόλος. Η υπεξαίρεση είναι η πιο συνηθισμένη τακτική της Μαφίας. Μου ανέφερε μάλιστα ένα παράδειγμα , στο οποίο ο απατεώνας οδηγεί τα θύματά του , να ''συνεργήσουν'' με τη θέλησή τους στο έγκλημα.

Πάει σε κάποιο π.χ. βενζινάδικο με το αυτοκίνητό του για να προμηθευτεί βενζίνη. Ζητάει από τον υπάλληλο να φουλάρει το ρεζερβουάρ. Το θύμα εκτελεί την εντολή του'' καλή τη πίστει '' . Μόλις η διαδικασία τελειώνει , ο απατεώνας ,φεύγει σαν ''κύριος'' χωρίς να πληρώσει , εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα του αυτοκινήτου του.

Το ίδιο σχεδόν , ανακάλυψα ότι μου συνέβη  σήμερα. Μόνο που τώρα ο θύτης δεν ήταν ο υποτιθέμενος αλητάμπουρας. Ο θύτης ήταν η ΔΕΗ σε συνεργασία με την Εφορία και το θύμα εγώ , μαζί με χιλιάδες άλλους Έλληνες πολίτες , που βλακωδώς σκεπτόμενοι πλήρωσαν το ''χαράτσι'', μέσω ΔΕΗ.

Περιληπτικά ,αναφέρω τα περιστατικά. Νοικιάζω ένα διαμέρισμα σε κάποιον συμπολίτη μας. Επειδή αυτός φοβάται μήπως του κόψουν το ρεύμα, πληρώνει το χαράτσι κανονικά και ως είθισται , αφαιρεί το ποσόν από το νοίκι που μου καταβάλλει. Μέχρις εδώ ,όλα φυσιολογικά.

Πριν από τρείς ημέρες , λαμβάνω από την Εφορία ειδοποίηση , ότι πρέπει να εξοφλήσω το ''χαράτσι'' που έχει ήδη πληρωθεί. Ενημερώνω τον ενοικιαστή και αυτός μου στέλνει την πληρωμένη απόδειξη.

Σήμερα που πήγα ,ανυποψίαστος, στην Εφορία να διορθώσω, τρομάρα μου, το υποτιθέμενο λάθος , άρχισα να ξετυλίγω το κουβάρι μιας καλά οργανωμένης πλεκτάνης. Κοντολογίς η Εφορία ''νίπτει τας χείρας της'' και με στέλνει στη ΔΕΗ για να ζητήσω από αυτήν τα χρήματά μου. Μετά από δύο ώρες στην ουρά , ο τοπικός Διευθυντής έδωσε την εξής απάντηση σε εμένα και σε αρκετούς ακόμα κατ ευφημισμόν αγαθιάρηδες.

_Όσα πόσα πληρώθηκαν μετά την 31-5-2012 κρατήθηκαν από τη ΔΕΗ χωρίς η Εφορία να το γνωρίζει , γιατί απλούστατα τότε οι οφειλές μεταφέρθηκαν , από την ΔΕΗ στην Εφορία.

Άρα θα πρέπει να ξαναπληρώσεις την Εφορία, μου δήλωσε.

Όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί ούτε καν ενημερώθηκα,  η απάντηση μου ήρθε ουρανοκατέβατη.

_Δεν πρόκειται να δικαιωθείς ,ότι και να κάνεις , γιατί έτσι έχει διατάξει ο Διοικητής της ΔΕΗ.

Και τα λεφτά μου; ρώτησα ,χωρίς να έχω συνειδητοποιήσει ακόμα το μέγεθος της κοροϊδίας.

_ Λεφτά στο χέρι εμείς δεν δίνουμε. Αλλά δεν θα τα χάσεις μου απάντησε ''μεγαλόψυχα''. Θα σου αποδίδουμε κάθε φορά σε είδος, ένα μέρος από ότι έδωσες, μέχρι να πατσίσουμε.

Δηλαδή; ρώτησα  πάλι με αφέλεια;

_ Στο  ρεύμα που καταναλώνει ήδη ο ενοικιαστής σου,  του αφαιρείται ένα ποσό, κάθε δίμηνο ,στο λογαριασμό της ΔΕΗ , μέχρι να σε ξοφλήσουμε.

Ο Σεκιουριτάς ήδη είχε πάρει θέση δίπλα του.

Τότε χώνεψα για τα καλά ότι οι απατεώνες με την κρατική προβιά, είχαν αρπάξει με το ''έτσι θέλω'',500 Ευρώ ,από εμένα το βλάκα, και κάποια εκατοντάδες εκατομμύρια από τους ατυχείς καταναλωτές συμπολίτες μου.

ΓΙΩΡΓΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου