ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1090-2013 )

ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1990-2013 )

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Ιερισσός: Το τραγούδι της γιαγιάς μπροστά στα ΜΑΤ


Το ίδιο είχε συμβεί και στην γερμανική κατοχή με μια γιαγία να μπαίνει προστά στα γερμανικά τανκς στην Αθήνα όπου έκπληκτοι οι γερμανοί στρατιώτες σταμάτησαν μπροστά στην γιαγιά.

Η αντίστροφη μέτρηση για την δημιουργία αντίστασης στην γερμανική κατοχή είχε αρχίσει. Ας το έχουν υπόψη τους τα σημερινά κατοχικά καθάρματα του 4ου Ράιχ .
http://www.zougla.gr/greece/article/ierisos-to-tragoudi-tis-giagias-mprosta-sta-mat

Η "Μόσχω Τζαβέλα" της Ιερισσούς, ο φόβος των κατοχικών δυνάμεων καταστολής, παιανίζει με πολεμική έπαρση: "Δε με φοβίζουν Μάνα μου οι σφαίρες τα κανόνια μα με φοβίζει η βροχή, του Μπιζανιού τα χιόνια… "
Το τραγούδι της γιαγιάς, Ιερισσός 07/03/13
"Ελάτε ρε να σας πω εγώ... ελάτε ρε που είμαι γενιά του σαράντα... ελάτε ρε εδώ...

(ΠΡΟΔΟΤΕΣ - ΠΡΟΔΟΤΕΣ) 
ΔΕΝ έχετε μάνες ρε...  δεν έχετε μάνες... εεεεε; (θα σας φάει το μαύρο φίδι)"


Δε με φοβίζουν Μάνα μου οι σφαίρες τα κανόνια μα με φοβίζει η βροχή, του Μπιζανιού τα χιόνια
Μου γράφεις μάνα μία γραφή και με ρωτάς τι κάνω, στου Μπιζανιού την παγωνιά στο Κρύο θα πεθάνω.
Στα Πεστά και στο Μπιαζάνι μάνα μου τι κρύο κάνει.
Στα Πεστά στην Μανωλιάσσα που δεν πήραμε
Ανάσα δεν με φοβίζουν οι οβίδες τα κανόνια μα με φοβίζουν του Μπιζανιού τα χιόνια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου